Sömn

Snälla, ge mig lite av den varan!
Har sovit dåligt hela veckan, och mina ögon ser inte längre ut som ögon, utan som små röda hål med två rejäla påsar under.
Fattar ingenting.
Ber till någon högre makt att allting ordnar sig när jag får komma igång och jobba igen.
Ingen människa klarar av att göra ingenting för länge.
Inte ens jag;).




Lisa med sjukdom och en vecka utan sömn.



Lisa (och Martin förstås) frisk, fräsch och stajlad inför show. Viss
skillnad skulle jag vilja säga:).




Ikväll är det "Idol".
Det ska jag se.
Har tre favoriter - Daniel, Linnéa och Andreas.
Främst Daniel.
Förra veckan var han helt fantastisk, inte bara hans röst, utan hela scenspråket.
Och vi ska INTE glömma blicken i kameran.
Oh my God, säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0