So Long, Farewell, Auf Wiedersehen, A Dieu!!!

Försökte leka familjen Von Trapp lite:).
Okej, så nu är jag färdigpackad!
Det blev hela stora röda resväskan full, plus lilla blåa full med vinterkläder som ska stå hos bror och svägerska de tre veckor jag är i Spanien.
Trots all packning så är garderoben i flickrummet fortfarande full med kläder, och hyllorna proppfulla med mina grejor.
Men de ska väl ut därifrån så snart jag hittar ett mer permanent boende i Stockholm!
Ser också fram emot att få tillbaka de första fem säsongerna av "Vänner" som min bror har hemma hos sig.
Har nu bara levt med de fem sista i tre månader, och det är svårt för lilla mig.
Utan lite Ross och Phoebe varje dag överlever jag inte.
Typ.

Om två timmar åker jag och mamma mot Skövde, därifrån ska jag ta tåget till Stockholm och på lördag åker jag vidare till Lanzarote.
Adjö, adjö alla fina människor!







Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0