Smidigast i stan

Jag skulle ut i köket och hämta telefonen där jag hade lagt den PÅ mikrovågsugnen (himla smart).
Jag hade bråttom, för Nassim al Fakir skulle precis framföra sin version av Beyonces "Single Ladies" i Dansfeber och jag ville inte missa det!
Jag reste mig upp och satte av utan att se mig för.
Jag snubblade på datasladden och föll handlöst på mage, rakt ner i parketten.
Som i slow motion ser jag i ögonvrån att datorn dragits längre mot bordskanten.
I ett desperat försök att rädda den kastar jag mig framåt, vilket naturligtvis gör att jag drar ännu lite mer i datasladden och datorn far i golvet.
Datorn höll som tur är, vilket är ett rent under med tanke på att den verkligen sett sina bästa dagar.
Mina knän gör ont, och pulsen har ännu inte riktgt gått ner.
Jag är verkligen smidig som ett kylskåp.

Nu ska Morgan Alling dansa "Flashdance".

Ren underhållning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0