Sjukhus och nya låtar

Vaknade och mådde mycket bättre idag!
Hoppas min lilla influensa-sak börjar ge med sig.
Det bör den, för nu bär det snart iväg.
Undrar om jag ska börja packa ikväll.
Urk, det är ju såååååå himla tråkigt!

Men dessvärre nödvändigt om man ska flytta.
Det jobbiga blir ju att det just nu är ca 25 grader varmt på Lanzarote, men så varmt är det INTE i Stockholm, det vill jag lova.
Och det lär inte va varmare när jag återvänder i mitten på november.
Denna packning kräver extra eftertanke.

Håller också på att leta lite nya låtar att framföra på Lanzarote.
Ja, alltså jag får ju inte välja vilka låtar jag ska sjunga i själva showerna, men föra och efter kanske:)?!
Funderar på att försöka mig på min älskade Tinas paradnummer från i somras, "Foolish Games".
Och om jag vågar skulle jag vilja prova Beyonces "Irreplaceable".
Någon annan som har något bra förslag?

Åkte till sjukhuset idag med mamma för att hälsa på morfar.
Han ramlade och slog sig ganska rejält i veckan och kan knappt gå.
Usch, det är så jobbigt att se dem börja bli så gamla.
Man vet ju inte hur länge man får ha dem kvar ...

Imorgon blir det avskedsmiddag med Josefin och Maria.
Kommer sakna de små brudarna:).
Och lite andra människor också, som jag dessvärre inte kommer få säga hejdå till.
Men det kanske är lika bra, jag vet faktiskt inte ...
Men hoppas jag kan komma tillbaka i jul och att allt då är som vanligt!
Vore skönt:).






Älskar hösten by the way!



 Och mamma:).




P.S Jag vet att jag sagt det förr, men klippet från American Idol när Adam Lambert sjunger "Cryin" är bland det mest underbara som någonsin visats i nationell TV.
Han är så nära lika bra sångare som Freddie Mercury man kan komma! D.S

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0