Oj

Trodde inte jag skulle vara så dålig på uppdatera bloggen härifrån Stockholm.
Men shit vad mycket jag haft att göra de här dagarna.
Igår åkte jag hemifrån klockan 10.00 och var bara hemma en halvtimme mitt på dagen och kom sen inte hem igen förrän 00.45.
Mycket folk att träffa, mycket saker att göra.
Har hunnit vara på Wallmans och kolla på fantastiska Ida Berg i onsdags, min goda vän och stora idol!
Igår var jag på Camillas kontor och pratade jobb och massa annat, samt provade kostymer till julshowen - tjohoooo!
Mitt i alltihop dog mobilen men det var inget att göra något åt.
Tog en snabbfika med ida, och sen åkte jag och repade med Marcus.
Trötta som vi var blev det lite okoncentrerat, speciellt från min sida, men kul var det.
Sen lyckades jag, efter många om och men, ta mig till Cirkus för att möta upp vår kära sångcoach på 2entertain, Peter som fixade in mig för att se andra akten på "We Will Rock You".
På scenen stod min otroligt fina vän Anna Hansson och gjorde huvurollen Scaramouche.
Jag blev så glad att se henne där att jag tjöt till så fort hon visade sig på scenen, haha.
Hon hade inte sagt ett ord än, så folk omkring tyckte nog jag var lite konstig.
Sen när hon och Bruno (hennes motspelare, som är så bra att jag dör) sjöng sin första duett, "Who wants to live forever", så räckte det med att Anna tog en ton så började jag störtböla:).
Det var så vackert, jag älskar låten och jag var så glad att se henne där på Cirkus scen, det finns ingen i hela världen som förtjänar framgång mer än hon.
Jag grät mig igenom hela låten, men sen fick det vara nog med det, haha.
Tog en öl efteråt, sen åkte jag hem och föll i koma fullständigt.
Det var skönt!


Nej, nu är det dags att sparka igång dagen!
Saker behöver göras och jag måste duscha.
Chipp och hej på er:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0