Den Sista Måltiden

Snyft.
Ja, nu har Boobie, Josso och MiaMaria haft sin sista middag-tjöta skit-kväll tillsammans.
Det var så mysigt, åt lite mat och skrattade som aldrig förr.
Kommer sakna dem väldigt.
Och naturligtvis Jossos lilla vovve Doris.
Lite sorgligt är det ju ... men jag kommer tillbaka igen till jul:).


 Lilla korven, så otroligt söt!

Ägnade då naturligtvis förmiddagen åt att packa.
Jag vet inte riktigt vad jag tänkte på häromdagen när jag gnällde över att jag inte har några kläder.
Det har jag, så det räcker och det blir över.
Problemet är väl egentligen att jag inte har exakt de kläder jag vill ha.
Eller något.
Jag vet inte.

 Är nog inte så bra på att packa ...


Förresten, fick en glad överraskning ikväll!
Min finaste Anders ringde, han ska också till Stockholm imorgon, och av en händelse så ska vi också åka samma tåg!
LYCKA!
Slipper sitta helt själv i två timmar och göra ingenting.
Då känns livet mycket lättare.


Så, efter tre månader lämnar jag återigen hemstaden bakom mig.
Det har varit tre omtumlande månader och det har gått väldigt mycket upp och ner.
Men det känns som om det mesta fallit på plats nu, och den där klumpen i magen har faktiskt blivit lite mindre.
Kommer sakna mycket människor här hemma, och önskar det hade funnits tillfälle att säga hejdå till alla.
Nu blir det inte så, men det gör inte så mycket.
Jag ska komma tillbaka som en ny människa med en helt ny inställning.
Jag vill bara vara den där glada, energiska tjejen som sprider glädje omkring sig, och det har jag inte varit den sista tiden.
Det ska det bli ändring på!

Trött.
Sova.
Nu.


STOOOOOR PUSS TILL JOSEFIN OCH MARIA - I WOOOOOOV UUUUUU:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0