Dagens i-landsproblem

Jag är fortfarande sjuk.
Så det blir jag, soffan och TV:n ikväll.
Igen.
Nu till det stora problemet.
Det går tre filmer på TV ikväll som jag skulle kunna tänka mig att se.
Pretty Woman, Hide and Seek och Laws of Attraction.


Pretty Woman var det väldigt längesen jag såg, den är ju alldeles fantastisk och en riktig feelgood-film som man bara mår bra av.
Det skulle jag behöva just nu, må bra alltså.
Men å andra sidan har jag ju faktiskt sett den 357 gånger redan.





Hide and Seek är ju RIKTIGT bra faktiskt, och Robert DeNiro och Dakota Fanning är, enligt mig, två av världens bästa skådespelare.
Problemet är bara att jag är ensam hemma i ett stort hus hela natten, och när jag såg den här filmen första gången så klämde jag nästan sönder handen på Martin som tvingades sitta bredvid mig under filmen.
Jag är ju så himla lättskrämd.





Laws of Attraction är den enda av dessa filmer jag inte sett.
Romantisk komedi med Julianne Moore och Pierce Brosnan.
Inte mina favoritskådisar, men det kanske kunde vara roligt med något man faktiskt inte sett.
Men å andra sidan kan den ju vara skitdålig och då kommer jag bli grymt irriterad för att jag inte valde någon av de andra!

cover-170.jpg image by aureli67

Vilka problem jag har va:)?!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0