Sjunger som aldrig förr

Nu mina vänner, är fröken Björk igång på riktigt!
December är här, och med det kommer som vanligt mycket jobb och det älskar jag!
Imorgon har vi premiär på julshowen i Västerås, tjoho.
Att jag och Jennie måste gå upp klockan typ sex imorgon glömmer jag ikväll.
Dessutom är det annat jag måste öva och tänka på.
I torsdags fick jag ett nytt gig av Camilla, lite brådskande för jag blir inhoppare för en annan tjej som inte kunde.
Ska iallafall sjunga inför bl.a. Marc Jacobs och hans entóurage på restaurang Le Rouge på torsdag.
Helt sjuuuuuukt men så jävla roligt, vilken utmaning!
Fick ett gäng låtar som nu ska övas in, så det finns ingen tid att förlora.
Som tur är kan jag de flesta, mycket "Chicago" och lite Marilyn Monroe.
Vilket är himla bra, för om två veckor ska jag faktiskt förvandlas till just Marilyn på en glamour-fest.
Får även med mig Frank Sinatra (aka Emil), och det ska också bli mycket spännande.
ÄLSKAR det här yrket:)!

Bor nu förresten hemma hos min vackra och underbara kollega Jennie ute i Åkersberga.
Sverige visar sig från sitt absolut bästa vinterhumör, jag har köpt nya, varma vinterstövlar, en röd stickad halsduk, söta tumvantar i samma färg och livet leker.

Warm lined high bootMina nya stövlar:)



Jag vet att mitt humör går extremt mycket upp och ner just men i skrivande stund är jag sprudlande glad så det försöker jag verkligen njuta av!

Ett litet smolk i glädjebägaren är att jag fyller 26 om mindre än en månad.
Då får jag inte åka på ungdom längre, DET känns sjukt jobbigt!
Men en dag som denna kan inget få ner mig.
Och ikväll går den bästa svenska filmen ever på TV - "Tomten är far till alla barnen".
Denna film får mig osökt att tänka på några av mina absolut bästa vänner som jag saknar väldigt mycket just nu då de befinner sig ohyggligt långt borta.
Mina skånepågar och Sveriges svar på Flin i "Lejonkungen" - miss u guys:).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0