Sjukdom och sista Circus

Sjukdom har drabbat vårt team.
Tror det kommer från guiderna dock, för vår Bamse-ledare Allan var riktigt dålig här för några dagar sen och han verkar ha spridit detta vidare.
Tack liksom:).
Vår fina cirkusartist Julia har legat deckad i flera dagar nu, samt att Marcus gått på medicin i en vecka och nu börjar även jag och Matilda känna oss lite småkrassliga.
Inte okej.
Inte okej alls.
Men det tänker hindra mig från att göra the show of my life ikväll.
Sista Welcome to the Cirkus, och det ska även bli min bästa har jag bestämt.
Att kunna stå på scenen och uppträda utan att konstant behöva oroa sig för om rösten ska hålla eller inte är en lättnad utan dess like.
Jag tror faktiskt inte min röst varit såhär bra på många år.
Himla roligt faktiskt:).
Känner att jag hittat nya sätt att sjunga på och jag vågar ta ut svängarna utan att vara rädd för att det ska bli fel.
Klapp på axeln till mig.

Ikväll anländer också Karin till Lanzarote!
Ska bli så himla roligt att se henne, har verkligen saknat henne och vi har ju inte setts sen jag lämnade Turkiet den 25 juli.
Shit, vad tiden går fort, det känns som om det var igår.
Ska krama ihjäl henne när jag ser henne tror jag:).
Imorgon är det min sista kväll kan man ju säga, måndag räknas inte riktigt, så då blir det Roof Tops, massa öl och karaoke.
Ska välja massa låtar till de andra som de MÅSTE sjunga, det är ju faktiskt min sista kväll.
Mohahaha ....djävulshornen växer!


Idag hade vi förresten Welcome to Blue Village Pool Service.
Såhär såg det ut då:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0