Kärlek

Nu är jag hemma hos en av mina absolut bästa vänner i hela världen, Anna.
Hon var inte hemma igår, men hon kom hem vid elva i förmiddags och kastade sig över mig i sängen och gav mig världens största bauta megakram.
Sämre sätt att vakna på finns det:).
Sen gjorde vi kaffe och pratade om allt vi inte kunnat prata om de veckor jag befunnit mig på den kanariska ön.
Hon skulle iväg på lunch så vi hann inte ses jättemycket.
Men ikväll ska vi ha myskväll, se på film och dricka vin och prata ännu mer.
Wihow!

Igår gjorde jag absolut inte ett skit, och det var underbart.
Låg hemma under täcket, åt ostbågar och tittade på "Criminal Minds".
Vägrar nämligen vara sjuk mer och nu känner jag mig faktiskt mycket bättre.
Tror det är mycket tack vare att jag låg hemma både i fredags och i lördags.
Bra där fröken Björk!

Nu ska jag snart iväg på paketkurs.
Visst låter det konstigt?
Det är det inte.
Jag ska tillbringa fyra dagar i slutet på december med att slå in specialdesignade julpaket och idag ska vi få lära oss designen på dem så vi gör dem så fina vi bara kan.
Mysigt!
Känner jag Camilla rätt så får vi säkert en pepparkaka eller två också;).
Och jag ska få träffa finaste Martina också, det blir kärlek det!


Älskar julen!


Over and out

Kommentarer
Postat av: Camilla

och när Anna planerar kursen blir det inga pepparkakor märkte jag... ;) Tur jag har köpt glögg tills imorgon kväll hahahahahaha

2010-11-22 @ 20:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0