Kakan har anlänt

Ja, igår kväll kom min finaste Karin äntligen hit!
Hon hann faktiskt se rätt mycket av Circus-showen, vilket jag tyckte var väldigt roligt.
Dessvärre har även hon lyckats dra mig sig världens förkylning från Sverige, Julia är fortfarande inte frisk och Matilda ligger numera totaldeckad och kommer inte jobba ikväll.
Så ikväll ska jag vara programledare i Bamse Stars och vi gör Turn Back Time på tre.
Kan bli mycket intressant, hihi ... men man är väl proffs, det är bara att köra på!
The show must go on!
Tyvärr innebär ju detta också att min sista festkväll här på Lanzarote inte kommer kunna inbegripa alla.
Men jag, Calle, Marcus, Tuuli och ett gäng sköna guider kör tills solen går upp:).

Kommer ni ihåg att jag berättade om hur lyhört det är i våra lägenheter?
Nu har även tre av våra manliga guider börjat ägna sig åt någon form av boll-genom-ring lek varje dag ute på "gården" vilket gör att det låter som om tredje världskriget brutit ut!
Jag skulle skällt på dem om det inte vore för att jag inte vill bli kallad partypooper.
Dessutom ber de så gulligt om ursäkt med sina små hundvalpsögon att jag smälter som smör i solsken direkt, haha!
Dessutom (igen) ska jag härifrån om två dygn så min åsikt räknas nog ändå inte.


Snacka om studentkorridorskänsla:)! Eller fängelse, det beror på hur man ser det, haha!


Dags att göra sig redo för middag och kvällen jobb.
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0