Gabriella för sista gången

Ikväll sjunger jag "Can I have this Dance" för sista gången.
Iallafall för den här gången:).
Man vet ju aldrig vad som händer i framtiden.
Men vad jag menar med detta är att ikväll gör jag min sista "This is High School Musical" här på Lanzarote.
Älskar den showen, kanske mest av alla, så det är lite sorgligt.
Men tänker därför köra lite extra hårt.
Orkar nog inte hitta på något bus med de andra, men man kanske kan bjuda på en troschock eller två, haha.

I måndags på vår lediga dag var vi ute på lite roadtrip.
Tog massa superfina bilder, orkar inte visa alla här men ett litet smakprov kan ni ju alltid få:).






Ikväll kanske det blir utgång, får se hur det blir.
Det känns som om det är delat lite i två läger - de som inte vill vara bakfulla på vår lediga dag och så de som vill det.
Jag är lite kluven känner jag.
Guiderna ska ut och det kan ju vara roligt.
Men som sagt, ledig imorgon och det vore ju roligt att inte känna sig som om någon slagit en i huvudet med ett baseballträ!
Återstår att se.

Snart dags för middag, bäst att sätta uniformen på.
Adios amigos!


Utsikt från vår terass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0