En vecka och två dagar

Det är det enda jag har kvar på denna fantastiska ö och med detta fantastiska team!
Tiden har gått rysligt fort, och det känns lite snopet att dra nu när vi äntligen börjar komma igång och vi har börjat få ett fint spel tillsammans på scenen.
Men men, sånt är livet:).

Vi har äntligen fått lämna våra hotellrum och flytta in i de "riktiga" lägenheterna.
Vi bor i stort komplex som heter H-blocket tillsammans med alla de andra guiderna vilket för det mesta är mycket trevligt.
Dock är det totalt och helt otroligt lyhört och man hör allt som händer i varenda lägenhet, jag lovar.
Mindre roligt, men what to do?
Igår var det fest utanför allas lägenheter, mitt på "gården" eller vad man ska säga.
Jag som satt och kollade på film smålog lite när jag hörde precis allt de pratade om, och man kan gärna inte bli sur om folk vill festa lite på en lördag fram till typ tolv-ett.
Problemet blir när de otroligt osmidigt kommer hem igen vid halv fem-tiden och smäller i dörrar och skriker något om efterfest.
Aaaaaaarrrrrgggghhhhhhhh!
Ville gå ut och be dem hålla flabben men ville inte känna mig som en tant.
Drog helt resolut därför täcket över huvudet och försökte ignorera livet som fördes utanför!

Vad har vi gjort mer?
Alldeles för lite känns det som.
Imorgon är vi lediga och det pratas i gänget om att vi ska hyra bil och köra runt lite.
Eller ja, jag kommer ju mest sitta med i bilen eftersom jag inget körkort har men det vore ändå himla roligt.
Vore skönt att komma härifrån också, vi har mest hållt oss vid hotellet eller inne i Playa Blanca, som är stan närmast oss.
Därinne ligger även en karaokebar, Roof Tops, som vi besökt flitigt.
Nu senast, i torsdags, var det vi sex samt kanske fyra-fem personer på hela stället men vi hade helt sjukt kul.
Sjöng karaoke så det stod härliga till och gjorde även ett litet framträdande från vår barnshow Aladdins Magiska Matta.
VI hade hysteriskt kul, vet dock inte vad övriga gäster tycker.
Somnade inte en sekund före sex på morgonen och dagen efter ringde Matilda klockan elva och sa att hotellet MÅSTE ha mitt hotellrum NU och jag måste flytta ut inom en halvtimme.
Fortfarande berusad och med smink och hår fullkomligt på ända fick jag därför trycka ner alla saker i de flesta väskor jag hade med mig.
Tur var nog att Marcus erbjöd sig att hjälpa mig för annars hade jag glömt hälften av mina saker som jag lagt på smarta ställen som han hittade när jag trodde jag var klar!
Stabilt Lisa.
När slutar man bli bakfull?
Det vill jag veta.


Lisa inför Circus, peruken saknas dock.


Coco och RajRaj som precis haft badlek.


Turn Back Time repetitioner.



Middag om en timme och 20 minuter.
Innan dess ska jag duscha och kolla lite på "Vänner".

Ha de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0