Trött

Första repveckan har varit otroligt intensiv.
Mycket känslor har irrat runt i mig och jag har inte kunnat vara riktigt mig själv och jag har tyckt att det har varit riktigt, riktigt jobbigt.
Har inte kunnat vara så positiv som jag brukar, har inte kunnat sprida någon bra energi och jag har känt mig otroligt ledsen och nere.
Anledningarna har varit många, men mycket har nog varit att jag haft svårt att sova om nätterna.
Och såklart massa nya intryck och människor.
Men imorgon ska jag vara back on track, har bestämt mig för att tvinga mig själv att bli mig själv igen.
Jag tycker inte om den Lisa jag varit den här veckan.
Absolut har hon haft sina fina sidor - hon har varit lugn, trygg och tillbakalutad.
Men det är inte jag.
Jag känner inte igen mig själv när jag inte är sprudlande, energisk och skrattar mycket.
Man kanske kan vara det OCH de andra sakerna jag sa?
Jaaaa, det kan man absolut!
Nu ska det bli ändring.

Är så glad över alla fina människor jag omger mig med under dagarna.
Naturligtvis alla nya, men speciellt också vårt kreativa team.
Så underbara, pedagogiska och inspirerande.
Skattar mig otroligt lycklig att jag får jobba med så bra och proffessionella människor.
Dessutom kan man alltid vända sig till dem om man vill prata, vilket inger en otrolig trygghet.

Men mest är jag glad över fyra människor som älskar mig trots mina fel och brister, och som direkt ser på mig när jag behöver prata, kramas om eller gråta lite.
Johanna, Tina, Martin och Oskar - vad skulle jag göra utan er?

Imorgon är det High School Musical-time.
Ska locka fram den oskyldiga, söta Gabriella i mig.
Hon finns där någonstans, haha ...

Dagens Vänner-citat:

Ross: Your money's mine, Green.
Rachel: Your fly's open, Geller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0