Sponsrade av RedBull

I ett hörn på Miro Studios (där vi repar varje dag) står det därför en kyl proppfull med RedBull!
Både vanliga och sockerfria.
Jag kan stolt säga att jag faktiskt bara druckit en hittills.
Jag borde inte, får fruktansvärda koffeinkickar av dem och går runt och darrar i flera timmar efteråt.
Dessvärre tycker jag det är otroligt gott!
Men jag tänker såhär - jag äter inget godis eller något annat sött och onyttigt under repdagarna, så en liten RedBull tycker jag faktiskt att jag förtjänar.
Eller ... ?!

Fick sluta halv åtta idag, och det var extremt skönt.
Inte för att dagarna egentligen är så jobbiga för mig eftersom jag redan gjort showen vi övar in just nu.
Men det är mycket annat inom mig som är jobbigt, och då är det skönt att slippa fokusera på för mycket nytt.
Idag var jag lite ledsen, så jag gick undan ett tag för att inte sprida för mycket negativ energi.
Men då hittade min fina Oskar mig inne i sångsalen och satt där och kramade mig tills jag mådde bättre igen.
Är så glad för att jag har så mycket fina människor omkring mig hela dagarna:).

Tycker för övrigt det är skitbra att gå igenom allt från grunden igen, man glömmer alltid bort exakt hur vissa steg var under säsongen eller ändrar någon stämma litegrann så man glömmer bort hur den egentligen ska vara!
Och jag tycker det är roligt att hjälpa de nya om de har några frågor.
Då känner man sig snäll och hjälpsam, och man vet ju själv hur det var första året när allting var nytt och vilken panik man hade.
Kan man hjälpa ska man göra det, det håller jag hårt på:).

Har precis sjungit igenom hela Eurovision, som vi ska börja repa sångmässigt imorgon.
Några nya låtar där, bl.a. "Is it True" som jag ska få sjunga.
Den är ju sååååå fin ...
Johanna är inte hemma än, hon och alla andra altar och mezzos är och provar kostymer så hon kommer nog inte hem förrän runt halv elva stackarn.
Imorgon är det oss sopraner och killarnas tur.
Ska kanske försöka sova nu då ...

Is it true?
Is it over?
Did I throw it away?
Was it you?
Did you tell me you would never leave me this way?
Will I wake from this pain?
Is it true?
Is it over, baby did I throw it away?
Is it true?



Dagens Vänner-citat:

Joey: Some girl ate Monica!
Monica: Shut up! The camera adds 10 pounds.
Chandler: Oh. So how many cameras are actually on you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0