LEEEEDDDDIIIIGGGGG

GUD, så skönt.
Är dessvärre riktigt urbota trött efter gårdagens festligheter.
Åkte hem till skånepågarna vid niotiden och hade det supertrevligt med både gamla och nya 2entertainare.
Meningen var att jag skulle följt med ut till Vickan, men pga vissa omständigheter så stannade jag kvar hemma med Martin tills Johanna och Oskar kom hem igen vid tre.
Då var Johanna och jag för trötta för att åka hem så vi kröp ihop mellan pojkarna i deras säng istället.
Fyra personer i en bäddsoffa för två är inte ett ultimat sätt att få skönhetssömn på.
Men det var mysigt att ligga och kramas med Martin och Johanna hela natten:).

Igår var den stora dagen inne - vi skulle bli indelade i de team vi ska jobba hela sommaren.
Föga förvånande blev det jag, Johanna, Tina och Martin som ska dela liv ett halvår framöver och jag är så nöjd och glad att jag skulle kunna hoppa från Kaknästornet:).
Det kreativa teamet har gjort en ovanligt lyckad indelning i år, det verkar faktiskt som i stort sett alla var riktigt nöjda med sina nya teamkamrater - riktigt roligt.
Tror vi får veta destinationer i veckan, men jag har redan mina aningar om vart jag och mina vänner hamnar.
Ska iallafall bli spännande.

I torsdags fick vi världens bästa överraskning av vårt kreativa team - ett besök på Oscarsteatern och "Singin in the Rain".
Denna föreställning är det absolut bästa jag sett i Sverige, utan konkurrens.
Allting var så jävla vältajmat och välspelat, och Karl Dyall och Maria Lundqvist lyste som de stjärnor de är.
Koreografin var ju helt outstanding, Dyall och Rennie Mirro rör sig som om de bara vore en person.
Jag var alldeles mållös.
Bäst av allt var ändå Dyalls solonummer i början, "Genom skratt".
Finner inga ord, satt bara och gapade i fem minuter.
Är så otroligt glad och tacksam för att jag fick chansen att se detta, blev så grymt inspirerad och peppad.
TACK!!!!

Summan av kardemumman: Krille, Joanna, Peter, Maria, Nathalie och Torgrim - ni är alldeles underbara hela högen.
PUSS!

Idag är det tvätt och Melodifestivalen som står på schemat.
Tänker inte lyfta ett finger i onödan kan jag säga, för såhär trött var det längesen jag var.
Ikväll hejar jag på Darin, tycker det är en alldeles fantastisk låt.
Tror dock att det blir Anna Bergendahl, Salem al Fakir eller möjligtvis Eric Saade som tar hem vinsten.
Vi har ju haft lite Betting på repetitionerna och jag satte mina 50 kr på Salem.
Låt se om det blir som jag vill eller om det blir som jag tror.
Måste väl också hålla en extra tumme för Anna också, eftersom Krille står där bakom henne och sjunger så vackert.
Visa nu vart skåpet ska stå!



Dagens Vänner-citat:

Monica: And dad, you know that mailman you got fired? He didn't steal your Playboys. Ross did!
Ross: Yeah, well hurricane Gloria didn't break the porch swing. Monica did!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0