Hur lyckas jag?

Jag tror jag börjar bli mer förvirrad än vanligt.
Jag ska ju vara s k Entertainment Manager i mitt team i sommar, alltså EM.
Idag åkte alla vi som ska vara EM för 2entertain till Fritidsresors huvudkontor för att träffa våra Team Managers, alltså TM (det är de som är chef för Fritidsresors personal på ens hotell).
Jag har vetat länge att vår TM heter Thomas, så det var himla trevligt att träffa honom.
Vi går in och sätter oss bredvid vår TM, får lite info och sådär.
Sen ska jag bara ställa en fråga, och jag skulle då referera till min TM i min fråga.
Och då kallar jag killen för Anders!
Jag märkte inte ens att jag sa fel, så otroligt säker på hans namn var jag.
Dessutom hade han en namnskylt framför sig på bordet vilket inte direkt var till min fördel i denna lilla incident.
Detta är med andra ord tredje gången på en vecka som ett helt rum fullt med människor skrattar åt något jag gör eller säger.
Jag måste sova mer om nätterna.

Så det ska jag försöka göra nu, lång dag imorgon med mycket koreografi att lära in.


Dagens Vänner-citat:

Ross: We thought Carol was straight when I married her.
Phoebe: Yeah, I definitely don't want to name my kid Ross.
Ross: What a weird way to kick me when I'm down.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0