Börjar känna mig

... lite sjuk.
Känns som om jag har feber i kroppen och mitt huvud bankar värre än någonsin.
Har varken tid eller lust med detta.
Den här veckan är det koreograferande av This is High School Musical som gäller, och då kan man inte vara sjuk!
Visst, jag har gjort showen innan och kan det mesta, men det är rätt tuffa dansnummer och konditionskrävande sådana också så det finns inte riktigt utrymme för att inte orka.
Och ja, både Johanna och Martin har också gjort showen innan, men vi måste ju fortfarande repa ihop oss som grupp och samtidigt få in Tina i det hela som inte gjort showen.
Usch nej, vill inte bli dålig.
Så jag bestämmer mig för att inte bli det.
Positivt tänkande!

Idag fanns det ingen mat kvar när jag, Johanna, Martin, Martin och koreograf-Maria skulle hämta middag.
Då fick vi gå till McDonald's och köpa mat därifrån som sedan betalas av vårt företag.
Fick en del avundsjuka blickar när vi kom tillbaka med vår mat.
Fast det la ju sig som en sten i magen så tröttheten kom ganska snabbt efter att måltiden hade intagits.
Måste sluta äta så dåligt som jag alltid gör ...

Ska sova bort febern nu.



Dagens Vänner-citat:

Joey: So do I look 19?
Chandler: Well, on a scale of 1 to 10, 10 being the stupidest you could possibly look, you're definitely 19.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0