ÄNTLIGEN

Inatt fick jag äntligen sova ordentligt!
Många konstiga omständigheter har gjort att jag har haft otroligt svårt att sova de senaste veckorna.
Det har gjort mig ganska grinig och förra repveckan var faktiskt helt otroligt jobbig.
Men igårkväll verkade det äntligen som om min kropp hade bestämt sig för att den behövde vila.
Jag slocknade som en stock redan klockan elva, så tidigt har jag nog inte somnat sedan någon gång i somras.
Sov konstant fram till klockan sju, sedan kunde jag ligga och dra mig i hela 45 minuter innan jag var tvungen att gå upp.
Total lycka!
Hoppas på att kunna göra likadant ikväll.

Vilken lycka förresten att komma ut idag och se solen skina och faktiskt känna lite värme i luften.
DET är verklig lycka:)!

Förutom repetitioner idag har vi provat lite kostymer.
Alla 32 artister intog 2entertains kontor där vi förmodligen störde Torgrim och Nathalie i sitt jobb, haha.
Men de kan behöva skratta lite.
Förutom kostymer till Turn Back Time provade vi ut skor, nätstrumpor och BH.
Det fanns faktiskt en BH till mig också:)!
Sömmerskan hade varit och handlat en speciellt till mig eftersom min storlek inte finns i den modellen som de andra tjejerna får.
Naturligtvis var den för liten, men den fanns tydligen i en storlek större så det är den som sedan kommer skickas till min destination.
JIPPIE, behöver alltså inte förstöra någon av mina egna den här säsongen.
Tack och bock för det!

Satt och lyssnade på alla låtar som tävlar i lördagens Melodifestival medan vi väntade på att alla skulle bli klara med provningen.
Jag har nog bestämt mig för att jag tycker Darins låt är bäst.
Tror dock inte den vinner, det är för många andra powerballader i tävlingen som tävlar om samma röster.
Jag tror Salem al Fakir eller Anna Bergendahl vinner.
Låtarna är unika i sin genre.
Och mig gör det inget om någon av de två vinner, tycker båda låtarna är riktigt sköna.
Allas vårt eget pågasnöre Oskar har satt igång vad han kallar för Betting och Petting.
Man ska helt enkelt satsa 50 kronor på den låt man tror vinner, och har man rätt så delar man vinstpengarna med de andra som satsat på samma låt.
Vet inte riktigt vart pettingen kommer in i det hela, men jag är inte ett dugg orolig (eller det är väl precis det jag är) över att vi inte ska få veta det.
Återstår att se vem jag lägger mina pengar på.

Vem vinner?



Ska se "Svenska Hollywoodfruar" nu och sen kanske lite "Vänner" innan jag somnar.
PUSS


Dagens Vänner-citat:

Ross: That sounds interesting!
Will: Yeah, it's not. But I'm rich and thin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0