Plötsligt händer det ...

... och då menar jag inte en vinst på triss.
Utan helt plötsligt kan man få svar på någonting man undrat så otroligt länge, något man aldrig trodde man skulle få svar på.
Och det är inte alltid svaret kommer från personen man faktiskt vill fråga.
Det kan komma från annat håll.
Det gjorde det till mig idag.
Jag blev väldigt överraskad.
Och glad.
Allting känns iallafall liiiiite lättare nu.
Jag var inte helt fel ute.
Och det var inte bara skitsnack för att komma lätt undan.
Det var faktiskt sanningen.
Klart jag fortfarande är ledsen och besviken.
Jag önskar fortfarande att livet inte var så komplicerat.
Men ibland är det det.
Och just nu går det inte att göra något åt det.
Tyvärr.
Men nu kan jag iallafall minnas med lite mer glädje, och inte bara med sorg.


Let's Dance ikväll.
Det är ett helt okej program.
Tycker Claudia Galli och Mattias Andréasson är riktigt duktiga.
Och dessutom är fröken Galli riktigt vacker.
Har fått höra att jag är lite lik henne ... det tar jag som en komplimang:).


Imorgon ska jag vara sjungande clown.
Förutom att det innebär att jag måste gå upp klockan halv åtta, så ska det bli riktigt roligt.
Går kanske en sväng till Golden Hits med Johanna på kvällen också.
Ska ju göra audition för Wallman's på måndag, och då får man ta med en kompis och få gratis inträde till någon av deras shower.
För att kolla in vad det egentligen är man söker för jobb!
Så det ska vi utnyttja:)!



Dagens Vänner-citat:

Ross: I have to go to China.
Joey: The country?
Ross: No no, this big pile of dishes in my moms breakfront.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0