På bättringsvägen

Idag har jag för första gången sen olyckan kunnat skratta utan att det känts som om hela huvudet varit på väg att sprängas.
Lycka:)!
Nu är det mest själva såren som gör ont, förutom såret som är sytt så fick jag ju en ganska rejäl bula och ett mindre sår på andra sidan huvudet som faktiskt gjort mer ont än det sydda.
Bulan börjar gå ner iallafall, och Johannas blåtira har också börjat försvinna och det är mer gult.
Lewin och Björk är snart helt back on track mina vänner:)!
Att jag dessutom kunde sova på sidan inatt var en enorm lättnad, jag hatar att sova på rygg och det tvingades jag göra så länge det gjorde såpass ont på båda sidorna av huvudet.
Imorgon ska jag göra ett försök att repa lite, får se hur det går ...
Dagens Vänner-citat:

Phoebe: It's a very swedish name ... Ikea ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0