Audition-Lisa

Idag var det återigen dags för att genomgå artisternas svar på elektriska stolen.
Jag vet inte om jag tror på de som säger att de tycker det är roligt att göra audition.
Jag tycker bara det är hemskt, hemskt, HEMSKT!

Iallafall, idag var det Wallman's som gällde.
Först ett dansprov som gick helt okej, det var en ganska snabb och svår kombination, men jag gjorde mitt bästa och behöll min energi så gott jag kunde.
Och det verkar som om juryn lade märke till det, för de kommenterade innan mitt sångprov att de tyckte att jag hade haft en väldigt fin utstrålning:).
Roligt när man får lite feedback, särskilt när den är positiv!
Sjöng "Let's hear it for the boy".
Kunde gått bättre, tyckte ljudet var lite konstigt, och det kändes som om jag behövde kämpa så mycket för att få ut min röst, vilket inte brukar vara mitt problem.
Detta hämmade mig lite, jag kände att jag var tvungen att koncentrera mig så mycket på att låta bra att jag inte riktigt kunde leva ut så mycket som jag vet att jag kan.
Men det gick helt okej, jag tyckte ändå att jag vågade satsa mer än vanligt och de log och nickade mycket så tror de gillade mig iallafall.
Det är ju hur många som helst som söker, så jag räknar inte med att få jobbet, men det är första gången på RIKTIGT länge som jag faktiskt kände att juryn var på min sida och faktiskt gillade mig.
Kände mig inte alls sådär ful och menlös som jag brukar göra på auditions, utan sträckte på mig, var stolt över mig själv och kände mig faktiskt riktigt vacker.
Heja Lisa!

Är otroligt trött nu, urladdningen har även gett mig en ganska rejäl huvudvärk så hoppas jag kan komma i säng relativt tidigt ikväll.
Imorgon ska sjunga lite mer, det ska bli roligt:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0