Turkiet imorgon ... eller?!

Jag ber till varenda Gud jag känner att detta ska bli verklighet.
Man brukar ju säga tredje gången gillt, och den här gången tycker jag verkligen att detta talesätt ska stämma.
Jag kan inte leva i min resväska hemma hos min bror längre.
Den stackarn har haft lite svårt med syster hemma, han jobbar natt och när han kommit hem på morgnarna och velat sova så har min mobil ringt som aldrig förr.
Så inte bara för min och mina teammates skull, utan även för hans skull, ber jag på mina bara knän att Eyafjallajökull kräks sin aska åt något annat håll under de närmsta 18 timmarna.
Please, pretty please!

Om vi alla ställer upp oss på rad vid Norges västkust och blåser utav bara h-vete så kanske vi håller molnen borta?
Kom igen, ett försök kan det väl vara värt.
Tyvärr har jag själv inte tid för jag måste packa.
Men ni andra kanske kan göra mig denna tjänst:)?!

Har varit tyst som en mus hela dagen i ett försök att ordna till min stackars röst.
Återstår att se imorgon om det fungerat.

Urk, måste vara på Arlanda kvart i sju imorgon, detta innebär uppstigning vid fem.
Jag blir trött bara jag tänker på det.

Godnatt allihopa, nästa gång ses vi förhoppningsvis i Turkiet:)!


Dagens Vänner-citat:

Mike: She's gonna be Mrs No-Balls!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0