Sovmorgon

Aaaaahhhhhh, ibland finns det absolut inget bättre än att få sova.
Som t.ex. nu när man är så trött att man nästan hinner somna i rulltrappan på Gullmarsplan när man är på väg hem från dagens (och kvällens) repetitioner.
Är förresten mycket stolt över mig själv då sovmorgon för mig brukar innebära att jag sover som en stock fram till typ tolv, men nuförtiden räcker det med nio-halv tio för att jag ska känna mig som en ny människa.
BRA DÄR fröken Björk.

Nu har vi fått all koreografi och nedräkningen har definitivt börjat!
Vi åker till Turkiet om två veckor, vilket känns så otroligt skönt och kul.
I måndags hade vi uppvisning på den nya Circus-showen och det gick faktiskt riktigt bra.
Vi fick en halvtimme innan showtime reda på att just vårt team skulle filmas, för ljusdesignerns skull.
Blev lite nervös, men samtidigt var det skönt för det innebar att vi slapp stå i en trist dansstudio utan fick lite mer space samt scenljus.
Men som sagt, det gick ganska bra, och sen spenderade vi resten av dagen med att göra oss iordning, titta på team Nausicaas framträdande och sen drog vi iväg till Vickan för att lyssna på vår produktionsledare Krilles band "Hallå hela Pressen" som uppträder där varje måndag!
Himla roligt och skönt faktiskt.

Men nu tror jag att jag måste börja göra mig redo för avfärd till repetitionerna.
Idag står duettrep med Martin och "The Magic Carpet of Aladdin" på schemat.
Ska bl.a. sjunga "Reflection" på norska och "Part of your World" på danska.
Kan bli intressant ...

Puss å kram


Dagens Vänner - citat:

Phoebe: I'm going to get a coffee. Anybody want anything?
Monica: I'll have a latte.
Ross: I'll have a blueberry muffin, with a decaf.
Chandler: I'll have a bagel with a little...
Phoebe: You know I was just being polite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0