Elefantpall

Ja, jag fick agera det idag på repetitionen.
Vi ska ha lite rekvisita stående på scenen i vår nya show, bl.a. något som Alex (vår lilla goding till koreograf) kallar för elefantpall.
När han idag visar oss stegen till "Candyman" ropade han (eller rättare sagt försöker ropa, han har inte världens kraftigaste stämma direkt) "å så går ni runt elefantpallen" ... och sen går han runt mig!
What the fruit liksom:)?!
Trots detta gillar jag honom fortfarande, han är rolig och gör världens bästa koreografier!
Dessutom använder han mycket props och rekvisita i danserna, vilket naturligtvis ofta gör att det blir ganska svårt eftersom man inte bara måste hålla koll på sin kropp utan på något annat som liksom ska hänga med kroppen.
Men shit, vad snyggt allting blir när det väl sitter!
Jag säger bara det - vårt girlsmedley kommer bli det roligaste och snyggaste jag någonsin gjort.
För att inte tala om Introt med Britneys "Circus"... tjohoooooo!!!

Apropå koreografi så gick både kropp och hjärna i strejk idag.
Jag såg ju att Alex, plus alla runtomkring mig, tog massa steg men jag kunde omöjligt hänga på.
Det gick bara inte!
Tacka Gud för digitalkameror med filmmöjligheter:)!

Snart åker vi till Turkiet, bara typ tre veckor kvar nu.
Helt sinnessjukt!
Men ska bli riktigt, riktigt roligt och jag vet att det kommer bli en alldeles fantastisk säsong.

Imorgon ska jag vakna med extra mycket energi och tokrepa hela dagen, för på kvällen blir det partaj av högsta rang!
Yehaaaaa!!!!

Puss å kram


Dagens Vänner-citat:

Ross: You were my first kiss with Rachel?
Monica: You were my first kiss EVER?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0