Öööhhh ....

... det är ungefär det enda jag kan säga.
Vår första riktiga utekväll i Alanya började RIKTIGT bra, men slutade tyvärr inte lika bra.
Lite uppvärmning med Kajsa och Oskar hemma innan vi bestämde med Johanna och Martina (som hade latenight) att vi skulle ses inne på Crazy Horse.
Vi liftar in med okänd man och kvinna och studsar in på stället där vi träffar flera av guiderna samt några från Sunwing-gänget.
Glädjen sprudlar och vi dansar som aldrig förr .... i nästa sekund ser jag Oskar liggande på golvet.
Knäet hade hoppat ur led, och det dumma är att det hände utan att han egentligen gjorde något speciellt.
Ambulans kom, jag åkte med honom för att röntga, måste ta taxi hem för att hämta hans pass, har eventuellt inte pengar nog till taxin, måste ringa Kajsa, kommer fram och klarar taxifärden med 1 liras marginal .... phu ... stackars Oskar kan inte gå ordentligt, måste lämna pass och försäkringskort på sjukhuset, åker hem, somnar, vaknar strax innan tio för att åka tillbaka och hämta pass och försäkringskort, kommer hem och fullständigt stupar i säng.
En erfarenhet rikare är man iallafall:). Men vårt stackars lilla hjärtegull mår nog sådär ...:(.

MEN jag lägger upp lite bilder från igår INNAN allt gick utför ... vi hade riktigt roligt i några timmar ...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0