Och det stavas ...

LEDIG! Helt underbart ord!
Vi har repat från elva och framåt varenda dag sedan jag kom hit, men idag tog vi det mycket sköna beslutet att ge oss själva helt ledigt idag.
Jag, Oskar, Johanna och eventuellt Martina ska därför åka in till Alanya och sola och bli bruna (eller ja, Johanna och jag ska bli, Oskar får fan ligga under handduken tills vi har kommit ikapp honom) och sen ska vi shoppa, shoppa, SHOPPA!
Sitter här redo och väntar på att de andra två ska vakna, det blev lite sent igår då vi alla satt och pimplade vin nere hos skånepågen, och eftersom vi inte sover speciellt mycket här så får man ta tillfället i akt nu liksom.
Hursomhelst, igår gjorde vi en Viva Nordica som verkligen hette duga - det var SHOW kan man säga:).
Hade sjukt kul, och jag är mäkta stolt över att vi lyckats bli så tighta på så kort tid.
Ibland får man in en fullträff utan att riktigt veta hur faktiskt.
Rösten håller riktigt bra också, och jag vågar mig på att sjunga lite svårare låtar som pop-ups - I love it. Igår blev det "Alone" med Heart, och shit vad roligt det var.

Jag trivs mycket bra med gänget här, och det är verligen en underbart blandad kompott. Vi har marsipanrosen Johanna, hjärtegullet Oskar, smulpajen Kajsa, geléhallonet Martina och så jag som blev ... lammfilén.
De andra är söta som socker och jag är ett köttstycke - helt rätt, haha.
Vi behöver dock hjälp med att välja namn på teamet, kanske kan ni hjälpa till?
Nedan följer de två förslag vi har - välj och skriv sedan en kommentar om vilket ni tycker är bäst så ska jag framföra det till de andra och se om de håller med;).


Team Smörgåsbord - här finns det något för alla smaker ...
Eller kort och gott ...


Team Mongo
Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha, jag tror att smulpajen röstar på team mongo på båda bilderna...

2009-09-07 @ 15:55:32
Postat av: Camilla

Team Mongo är helt rätt för er!!!

2009-09-07 @ 17:12:34
Postat av: David

Team Kongo tycker jag.. Ni ser väldigt mkt ut som apor på den nedre bilden. ;)

2009-09-07 @ 18:27:04
URL: http://davidbjork.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0