Nej, jag är inte död ...

... men Internetuppkopplingen har inte fungerat på min dator förrän nu, och dessutom har vi repat nonstop sen jag kom hit.
Men det är så sjukt roligt, och teamet är helt underbara.
Johanna känner jag ju sen innan och vi funkar ju sjukt bra ihop, och Oskar, Kajsa och Martina är så gulliga att jag bara vill krama ihjäl dem allihop:).
I torsdags gjorde jag min första show - Tribute to the Stars, gick väl sådär kan jag säga.
Igår gjorde vi premiär på This is High School Musical, och det gick förvånansvärt bra för att vara första gången.
Är mycket stolt över oss, vi har verkligen jobbat arslet av oss.
Igår tog vi några glas rödvin nere hos Oskar och det gick rakt upp i huvudet kan jag säga, haha. Men idag är det bara att fortsätta med repandet, vår koreograf Maria är ju här så i måste ju utnyttja det privilegiet.



The man - Oskar


Världens finaste Kajsa och Karin


Sämre kan man ha det ...


Efter första repet ...


Redo för Tribute to the Stars:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0