Leva som man lär ...

... det är inte alltid lätt.
Jag brukar ju alltid säga att man kan välja hur man vill må.
Välja att ställa sig över sina känslor t.ex., eller helt enkelt bestämma sig för att "idag SKA jag vara glad". Och så är man det.
Jag brukar försöka välja att vara glad och lycklig.
Men vissa dagar går det helt enkelt inte.
Idag har det varit en sådan dag.
Jag har känt mig nere, ledsen, hjälplös, rastlös, velig, värdelös, tröttsam, otrevlig, dålig ... och hur jag än försökt så har jag inte kunnat välja glädje.
Någonting har gjort konstant ont i mig hela dagen och det är jobbigt med sådan smärta, för det går inte att vare sig sätta plåster eller blåsa för att få bort det onda.
Just därför hoppas jag att jag kan vakna imorgon och välja lycka.
För det är inte roligt för vare sig mig själv eller min omgivning att umgås med mig när jag är sådan här.
Så sänd en liten tanke till mig imorgon så går det nog bättre för mig ...:).
Puss och kärlek till er alla

Kommentarer
Postat av: mamma

Ibland är livet bara tvärtemot!

Man måste ha tråkigt/vara lite låg ibland

annars vet man ju inte när man har kul/är på gott humör!

Det är så vi funkar! Jag känner igen mig!

Längtar efter dig, Lisa!

Kram Mamma

2009-09-20 @ 15:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0