Leaving on a jetplane

Om 4 timmar och 5 minuter lyfter mitt plan från Arlanda till Istanbul.
En snabb titt ut genom fönstret och jag konstaterar att jag mycket gärna lämnar detta grådassiga väder för lite sol och 30 grader varmt.
Väskan är packad och väger ungefär tio ton för mycket.
High School Musical showen är inrepad, men det kommer behöva rätt mycket repetition på det.
Jag vet inte när jag kommer få tid till att blogga igen, men hoppas ni kikar in snarast igen och läser om mina äventyr i Turkiet.

Såg att någon kommenterat mitt förra inlägg och frågat hur jag bor eftersom jag får så många nya roomies.
Eftersom jag är en fattig kulturarbetare så delar jag en etta med en annan, och i helgen så "bytte" jag rumskompis.
Så nu vet ni det:)!

Time to go ... bye, bye ...




Kommentarer
Postat av: camilla

Sverige kommer sakna lilla Lisa , kom tillbaka snart!!

kraaam

2009-09-01 @ 23:10:55
Postat av: Jean1

Lisa Björk - jag saknar dig!

2009-09-04 @ 00:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0