Eurovision och turktelefon

Ikväll har vi haft Eurovision top 6 vilket faktiskt var jätteroligt.
Jag sjöng Hero för första gången och det gick riktigt bra, även om det var svårt att dansa samtidigt som man sjöng den.
Det är så otroligt kul att ställa sig på scenen tillsammans med Oskar, Johanna, Kajsa och Martina för det känns verkligen att alla ger sitt allra yttersta, och vi kompletterar varandra otroligt bra.
Och min röst håller så himla bra och jag blir så glad:)!
Idag har jag sjungit både Hero (två gånger), Evighet, Lady Marmelade och Alone, och jag är knappt trött i rösten alls.
Tjohooooo liksom:).
Köpte en turkisk telefon idag också, vill man ha det numret får man be snällt.

Jag är glad att jag har ett så underbart team här, för när saker och ting blir lite jobbiga så finns det alltid någon att vända sig till.

Jag tänker och känner ibland lite för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0