Blixtar och dunder

Att vakna av att det smattrar på rutan är inget jag hade väntat mig skulle hända på dagen en vecka efter att jag anlänt till Turkiet.
Men sepåfan, så blev det ändå!
Det kommer regnskurar gång på gång, vilket suger hårt eftersom vi var klara med repet redan kvart över tolv idag så jag kunde ju bättrat på solbrännan som jag faktiskt skaffade mig igår de få timmar vi låg på beachen.
Men det vara bara att fint gå hem och börja repa in pop-ups istället. Har suttit med det i två timmar nu och har fått ihop hela 6 låtar till!
Bra där fröken Björk:).
Känns förresten att vi repat en del den här veckan, för vi var ovanligt ofokuserade och flamsiga på repet idag. Men jag tycker faktiskt inte att det gör så mycket, att skratta är det bästa som finns och det gör vi typ hela tiden, så jag är nöjd och glad!

Igår kom vi till slut in till Alanya, jag, Johanna och Oskar. Åkte direkt till McDonald's och tryckte i oss varsin lunch.
Sedan bar det av till Cleopatra-stranden där vi låg och solade i två timmar.
Emellanåt badade vi också, och jag lyckades få in hela stranden innan för bikinin. Det är inte helt lätt att gå i och ur vattnet i det här landet, men Johanna och Oskar fick sig ett gott skratt iallafall ...




Vi gick sedan och handlade, tog med oss allt på bussen hem (det var en pärs) och kvällen tillbringades sedan i Oskars soffa med "Heartbreak Hotel" och "Tomten är far till alla barn". Länge leve svenska komedier:)!

Nu ska jag eventuellt ta mig något att äta, sedan kanske ta en promenad, kanske gå ner till After Beachen och spana in läget, kanske sova lite .... kan inte bestämma mig.
Återstår att se.

Massa pussar och kramar från en lycklig och glad fröken Björk

P.S Turkiskt telefonnummer ska skaffas imorgon, så kan man ringa till mig också:). D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0