Long time no seen

Jag lägger mig på mina bara knän, tar fram min bästa puppy-eye look och ber er alla (ni är säkert fem stycken som läser min blogg - minst:) att förlåta min otroligt dåliga uppdatering den sista tiden.
Men mitt kära Internet i Turkiet ville inte riktigt släppa in mig på denna webbsida, så det fanns helt enkelt ingen möjlighet för mig att skriva om alla galna upptåg (och de var många kan jag lova).
Men ska nu försöka att återigen börja skriva ner mina tankar om allt från stenar till varför Idol-deltagarna envisas med att se ut som skrämda fåglar med galna kosjukan var gång de går upp på scenen.

Åter i Svea Rike alltså ... dock inte många timmar till.
Imorgon klockan 12.20 lyfter ett plan från Arlanda till Köpenhamn.
På det planet kommer fröken Björk sitta tillsammans med sin underbara vän och numera f d kollega fröken Lewin.
Nu tror ni kanske att Danmark kommer bli vistelseorten för dessa unga (?) damer den närmsta tiden.
Men icke.
Ett annat plan lyfter från Köpenhamn med destinationen Madrid klockan 14.30.
På det planet kommer damerna också befinna sig.
Inte nog med det.
Klockan 21.35 (tror jag) lyfter ett tredje plan från Madrid mot GRAN CANARIA och det är slutpunkten för vår flygresa!
Äntligen ska jag få komma ner till min underbara, vackra, talangfulla, lojala och på alla sätt fantastiska vän Anna som jobbar på Garbo's i Bahia Feliz (en by som inte kan beskrivas som något annat än Gran Canarias svar på Big Brother-huset)!
Där ska livet levas i hela nio dagar innan det något kyligare klimatet i Norden lockar tillbaka Lewinsky och TummelizaGirl från denna underbara ö.
Det ska bli alldeles, alldeles .... suck .... underbart ...

Förresten ... hur kommer det sig att man får små sår i tåvecken fast man inte gjort något speciellt med dem?

Kommentarer
Postat av: M

Du måste ge dig själv och anna en stor jävla mega bamsekram när ni ses från mig =D saknar er så det gör ont!

2009-10-26 @ 11:40:37
URL: http://martoh.blogg.se/
Postat av: Sara Larsed

Hej Lisa!

Tror faktiskt att det kan va fler än fem som läser din blogg. Ha det underbart i Gran Canaria! och angående dina tår.. hudterapeut som jag är så kände jag mig skyldig att svara.. Du kanske torkar dig dåligt om tårna efter dusch? Tror detta problem kommer försvinna så fort du satt fötterna i sanden och det salta vattnet =) Kram på dig

2009-10-26 @ 11:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0