Lidköping

Är hemma sen några dagar, ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen.
Först var jag och päronen i Göteborg och hämtade alla mina grejor från min förra lägenhet där, som jag sa upp för en månad sen.
Shit, vad mycket skit jag samlat på mig under åren, kan inte fatta var allt kommer från.
Men det var kul att komma hem och kunna läsa alla mina gamla dagböcker. Haha, ojojojojOJ vad allt var dramatiskt och jag ändrade åsikt från dag till dag.
Nu har jag växt ifrån det.
Ehhh .... ja ...
Idag har vi varit och hälsat på mormor och morfar. Alltid lika intressant, haha ...
Sen var vi vid farmors grav.
Saknar henne väldigt mycket.
En av de roligaste, smartaste och bästa människor som någonsin levat.
Älskar dig, farmor.

Imorgon ska jag gå på stan med Susanne på dagen, och på kvällen ska jag hänga med Sofia och Josefin. Det ska bli riktigt kul att snacka och bara hänga och ha det underbart trevligt, som man bara kan ha på Skaraslätta:).

Ska käka middag nu, ha deeeeeeeeee!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0