"Jag kommer hem igen till jul ..."

Så var hemmabesöket färdigt för den här gången.
Har haft jättetrevligt, och ovanligt mycket att göra.
Oftast när jag besöker hemstaden brukar jag klättra på väggarna efter bara några timmar, men det har varit full rulle från dag 1, vilket jag verkligen uppskattat.
Jag har hunnit träffa i stort sett alla mina gamla vänner och vi har pratat och skrattat och haft det allmänt bra.
Härligt, längtar redan till nästa besök.
Antingen blir det om några veckor när Maria fyller 25 eller så blir det till jul.
Allting beror på ekonomi och ork, jag har en hektisk månad med mycket lite fritid framför mig, så vi får väl se vad det blir av allting.

Men nu ska jag och mor snart sätta oss i bilen och åka till Skövde där mitt tåg avgår cirka 17.33.
Tillbaka till storstaden ... and I like it:).

Borta bra, och hemma är också bra - så tycker iallafall jag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0