I väntan på bagage

Japp, så var man tillbaka i kalla Sverige då!
Tyvärr blev visst bagaget kvar i Barcelona, där vi mellanlandade.
Vi hade bara en halvtimme där, så Lisa och Johanna kastar sig av planet i panik och rusar in i ankomsthallen, letar upp en informationstavla ... bara för att upptäcka att vårt nästa plan avgår från gaten bredvid där vi gick av.
Tilläggas kan också att vi haft panik över detta i cirka tre timmar eftersom vi var helt övertygade att vi skulle bli fast i Barcelona över natten.
I vilket fall som helst, vi hann med planet och allt gick bra tills vi kom till bagagebandet på Arlanda.
När ungefär hälften av alla resenärer fått sitt bagage så stannar plötsligt rullbandet och de ropar i högtalarna att alla resenärer som kommit från Las Palmas via Barcelona var tvungna att komma till disken.
Så vi fick beskriva hur väskorna ser ut, lämna våra telefonummer så skulle de höra av sig idag under dagen.
Idag vid kvart över tre ringde de mig och säger att de kommer skicka ut en chaufför på direkten med min väska, och att de skulle vara här mellan halv fem och halv åtta.
Nu är klockan fem över åtta och jag har inte sett skymten av någon väska.
Och nu har telefontiden upphört så jag kan inte ringa förrän imorgon och fråga efter den.
Underbart!
Har varken handdukar eller deodorant hemma så jag känner mig underbart fräsch.
Som om det inte var illa nog att man var tvungen att lämna värmen för Sveriges vidriga novemberväder.

Jaja, jag har iallafall haft nio underbara dagar på Gran Canaria.
Vi har solat, kollat och show och druckit alldeles för mycket öl.
Hann med både en sväng till China White och till Yumbo också, samt en del shopping - Las Palmas is DA SHIT! Det känns som om jag verkligen behövde denna resa. Att träffa Anna, få hänga ännu mer med Johanna, träffa massa gamla vänner man inte sett på vänner.

Är så glad för att jag har så många underbara vänner som ger mig så mycket kärlek:) ...



Without love
Life is like the seasons with
No summer
Without love
Life is rock 'n' roll without
A drummer

Cause without love
Life is like a beat that you can't follow
Without love
Life is doris day at the Apollo
Darling, i'll be yours forever
'Cause Se hela bildeni never wanna be
Without love






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0