HELG

Underbara sak - helg!
Har haft en intensiv vecka med mycket rep och nu känns det underbart med två dagars ledighet framför mig.
Ska försöka få ordning på lägenheten innan Johanna flyttar in någon gång nästa vecka, och imorgon blir det förhoppningsvis ännu en dejt med Martin, Tina och Jocke.
Att träffa lillevän Martin igår var alldeles underbart, har verkligen saknat honom sjukt mycket. Trodde jag skulle krama ihjäl honom när jag såg honom.
Vi gick till Burger King, köpte lite mat och sedan gick vi hem till Jocke och drack vin och pratade, pratade, pratade massor.
Härligt på alla sätt:)!

Har som sagt repat en hel del i veckan, och det känns riktigt bra.
Energin idag var lite låg, men vi har iallafall gått igenom allting nu. Våra producenter var dock godhjärtade så efter lunch fick vi gå hem, vilket var välbehövligt med tanke på att jag inte sovit särskilt mycket de senaste nätterna. Åkte hem, betalade lite räkningar och sedan somnade jag som en sten.
Härligt.
Här är iallafall affischen till showen. Dessvärre är jag inte med då bilden togs medan jag var i Turkiet. Killarna på ytterkanterna är de två varitéartisterna, tjejen till höger är Ida, en av de andra showartisterna, och tjejen till vänster är min ersättare (på bilden alltså).

                                         


Nu ska jag snart till Helena och äta middag.
Gott:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0