Blandning av chock och insikt


Shit, vaknade precis till med ett tokryck efter att ha stensovit i en och en halv timme.
Det är så sjukt när man vaknar till sådär för först fattar man inte riktigt var man är eller vad som hänt, eller hur?!
Som nu speciellt, när jag hade haft en riktigt djup dröm.
Det tar liksom några långa sekunder innan insikten rinner till hjärnan att man faktiskt INTE lever i den konstiga världen man precis drömt om.
Kanske tur det, särskilt denna gång kan jag säga, haha ...

Har varit på ett mycket trevligt möte idag angående showen jag ska medverka i under december månad.
Blev riktigt peppad och inspirerad men också väldigt lättad när jag insåg att pengarna (en stor summa också) kommer vara mig tillhanda redan innan jul..
En stor sten föll från mitt bröst då Lisa (för ungefär 750:e gången) ligger i ekonomisk kris.
Nu kommer iallafall början av året ordna sig alldeles förträffligt..
Sen får vi ta det därifrån.
För er som vill komma och se mig i showen så kommer den vara från 4-22 december på restaurang Kungsholmen, julbord naturligtvis:).
Det kommer bli GRYMT med både sång, dans, humor och annat kul.
MISSA INTE, och ni får skynda er att boka bord för rykten säger att det börjar bli ordentligt fullbokat, vilket är jätteroligt känner jag!
Så nu sitter jag och ska börja traggla stämmor så det står härliga till.

Bio med bror ikväll, ska se "This is it".
Mycket musik och dans väntar jag mig, och bra sådan också.
Kul som f-n.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0