What a day ...

Så trött att jag knappt kan stå upp.
Men det har varit en mycket rolig och intressant dag och kväll.
Massa nya människor - I like.
Fått stå på en stor scen och sjunga, bara det var en stor grej.
Man har aldrig riktigt levt förrän man fått uppleva adrenalinkicken man får av att sjunga snygga stämmor med en mastig orkester som backar upp en.
Det tycker iallafall jag!

Förkylningen vägrar ge sig.
Efter dagens bravader så är inte direkt rösten tiptop heller.
Men ska sända goda tankar till den hela natten.
Och sova förstås.
Har sagt det förr, och jag säger det igen; Jag skulle utan problem kunna sova och äta mig igenom livet:).
Och kanske sjunga då ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0