Stackars mig

Ojojoj, mitt stackars huvud.
Förstår inte hur Handels-folk överlever att festa på det här viset och samtidigt plugga så mycket som de gör.
Det är inte varje dag man går hem när solen går upp, haha.
Men har iallafall haft det underbart roligt, det har varit en ära att få jobba med så mycket sjukt bra människor.
En riktigt bra föreställning med så mycket talangfulla skådespelare.
Kommer sakna flera av dem:).

Känner mig lite tom idag.
Lite ledsen.
Jag vet varför, men kan inte göra något åt det.
Ska sätta mig nu och vänta på att det ska gå över.
För det gör det alltid.


Min bästa vän har fått Garbo's.
Jag kunde inte vara gladare för hennes skull, det förtjänar hon verkligen.
Men jag kommer sakna henne.
Rock on, baby:)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0