Solsidan

Så är namnet på en tv-serie som kommer gå på TV4 i tio delar.
Och tittar man noga kan man nog kanske se fröken Björk springa förbi framför kameran någon gång.
Hela dagen har jag nämligen varit på Golden Hits tillsammans med min fina vän T och spelat i några scener som statist.
Det var roligt, men det innebar rätt mycket väntan som gjorde en ganska trött.
Men vi fick se skådisarna Felix Herngren, Henrik Dorsin och Sanna Ekman "in action", vilket var mycket trevligt.
Shit, vad jag tycker Felix Herngren är bra!
Han är ganska mycket samma karaktär i det mesta han gör, men han är ju så sjukt rolig att jag förstår varför:)!
Det var riktigt svårt för alla oss statister att hålla oss för skratt ibland under vissa dialoger, hihi.
Är riktigt trött nu, kommer nog slockna ganska omgående efter att jag lagt huvudet på kudden.

Imorgon ska jag upp tidigt.
Ska iväg och prata lite.
Ska bli skönt.


Sen ska jag väl jobba lite också är det tänkt.
Hoppas tiden går fort.
Men det brukar den göra, eller den har gjort det de senaste gångerna iallafall.

Idag åkte J till Teneriffe.
Kommer sakna dig, fina gubben.
Grönan blir inte detsamma utan dig ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0