Jag tycker om ...

... doften av nyfallet regn en ljummen vårkväll.
Människor som ler mot en när man möter dem på stan, vare sig man känner dem eller inte.
Att höra en duktig sångare sjunga en riktigt bra ballad.
Att minnas alla lyckliga stunder man haft i livet.
Mjukglass med chokladströssel.
Att komma till jobbet och mötas av en stor, varm famn från en kär kollega.
Att bli utfodrad och omhändertagen av goda vänner som bryr sig om hur jag mår.
Att se en riktigt bra film.
Tanken på en lång, härlig, svensk sommar i Stockholm med gamla och nya vänner.
Att känna mig bra och uppskattad.
Att sitta i en park i goda vänners lag med lite öl och en engångsgrill framför sig.
Musik.
Att gå ut och dansa loss totalt, tills man glömmer alla eventuella bekymmer.
Killar med glimten i ögat, självdistans och ett stort leende.
Att sova.

Men mest tycker jag om de människor i den här världen som älskar mig ...:).

Kommentarer
Postat av: Malin

Mest tycker vi om dig också, världens finaste tjej med självdistans och humor!!!

Puss!!!

2009-05-24 @ 13:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0