Bröllopssånger

Äntligen händer det!
För första gången ska jag gå på en god väns bröllop.
Jag har nog bara varit på typ två bröllop i hela mitt liv, och det har aldrig varit någon nära vän.
Bara syskon till folk man växt upp med.
Men nu ska det ske!
Fina sånger ska sjungas på denna tillställning.
Bl.a. en av världens absolut vackraste sånger ... come what may ....
Undrar vilka som ska få äran att sjunga dessa vackra sånger ....:).

Jag känner att jag inte varit en så god vän den senaste tiden.
Eller god medmänniska.
Har varit nere och behövt tid för mig själv.
Ska verkligen skärpa mig.
Ta hand om människorna i mitt liv som jag bryr mig om.

Är lite förvirrad.
Och orolig.
Nervös.
Vet inte riktigt för vad.
Kanske framtiden.
Kanske mig själv.
Det ordnar sig nog.
Men vore skönt att bli av med knuten i magen ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0