Suck ...

Blir man ibland inte väldigt trött på sina egna tankar?
Alltså, jag kan ibland bli så irriterad över vad jag själv känner och tänker att jag har lust att bara skrika rakt ut.
Ibland gör jag det också.
Men man kan liksom inte göra det hela tiden, risken finns att man då blir tagen för att vara liiiiite konstig.
VARFÖR väljer man att tänka så negativa tankar, gärna om sig själv?
Varför väljer man inte att tänka på ett sätt som gynnar en själv istället?
Ska nog börja med det tror jag, det kanske kan vara bra.

Jag börjar känna mig alldeles utmattad.
Utmattad av hur allting svänger hela tiden.
Om jag bara kunde fokusera lite mer, på rätt saker.
Då skulle det vara mycket lättare att leva tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0