Seeeegggttttt

Har haft en seg dag, men det beror nog mest på att jag känt mig dålig hela dagen.
Huvudvärk, feber, ont i lederna .... sådär som man bara mår ibland.
Så har mest sovit bort hela dagen, vilket naturligtvis kommer resultera i att jag inte kommer kunna sova inatt.
Men det får gå ändå:).
Dessutom börjar det riktigt bra TV-program typ vid tolvtiden; "Medium", sen "Numbers" och sist men absolut inte minst "Ally McBeal"!
Det sista programmet slutar 02.40.
Jag vet, inte alls bra, men no worries!
Om ett tag börjar jag jobba - då kommer jag tvingas sluta hålla på!
Har iallafall inte varit ensam, min rumskompis E har varit hemma hela dagen, för första gången på typ en vecka.
Det är skönt med henne, vi har rört oss i samma lägenhet hela dagen och det har inte känts jobbigt en enda gång!
Vi säger kanske något till varandra en gång i timmen, vi skrattar när "Vänner" är på, annars låter vi varandra vara.
Det är skönt, tycker jag.

Saknar att vara utomlands.
Speciellt eftersom jag pratar mycket med K, och hon verkar ha det så bra.
Jag vet att jag behöver vara hemma ett tag, men ändå ..
Kan inte hjälpa att jag får det där "bortlängtan"-suget i magen.
Får väl se nästa år:).
Förhoppningsvis får K snart veta vart hon ska någonstans.
Blir extra kul, eftersom jag lovat att åka och hälsa på henne vart hon än här.
Så det blir ju roligt att få veta var min semester kommer gå i år.
Tänk, första gången på massa år som jag faktiskt åker utomlands i rent semestersyfte.
Har ju bara åkt för att jobba de sista åren.
Intressant ...

Sova?
Neeeej, tror inte det ... hihi ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0