Myspys

Åhhhh, har haft en underbart trevlig kväll med fina J, var så längesedan vi sågs.
Tittade på Melodifestivalen och hejade friskt på Sarah Dawn Finer!
Även fast rösten inte riktigt var där så var hon ju grym, turturtur att Sverige förstod det också!
Så roligt också att få umgås lite med J också, var ju så sjukt längesedan, hade massor att prata om.
Kanske en sak som var speciellt rolig, eller hur gumman:)?!

Måste ju berätta om natten som var också.
Hade lite svårt att sova, så när klockan var halv fem var jag fortfarande klarvaken.
Då sätter någon igång att dra febrilt i dörren ut till trapphuset, och banka på den.
Och då menar jag inte lite försynt, utan som om personen ifråga var hög.
Och han slutade inte, utan blev mer och mer våldsam, jag började bli riktigt rädd.
Vet inte hur, men hör till slut hur han lyckas ta sig in i korridoren (bor i studentlägenhet, så det finns liksom en lång korridor utanför dörren med massa lägenheter), och stegar ner längs korridoren.
Nu är jag så rädd att jag sitter på toan med mobilen och datorn i famnen och dörren låst (funderade allvarligt på att ringa mamma, klockan halv fem på morgonen, undrar hur poplärt det hade varit).
Hör hur han börjar banka och tokringa på grannens dörr.
När ingen öppnar börjar han gapa och skrika, förstår av orden att han varit på fest där tidigare under kvällen, börjat bråka och blivit utslängd, och nu är tillbaka för att få tillbaka sina grejor.
Han står där väldigt länge, hör hur grannen hotar med att ringa polisen, och till slut- efter typ en kvart - går han därifrån och ut.
Då kan jag äntligen andas ut, för då kändes det som om han inte skulle komma tillbaka.
Tror dock att grannen verkligen ringde polisen, för strax efteråt hör jag fler steg i korridoren, låter som någon med lite tyngre kängor och det prasslar och pratas lite, innan även de avlägsnar sig.
Längesedan jag var så rädd faktiskt, kanske inte låter så farligt, men jag va sjukt rädd och trodde någon skulle bryta sig in och mörda mig.
Jag var ju också ensam i lägenheten eftersom E var hos sin pojkvän!
Idag när jag gick ut såg jag också att det var ett stort hack i väggen vid dörren till trapphuset.
Han måste slängt upp den väldigt hårt när han väl kom in ...

Jadu, farlig stad detta.
Men jag älskar den ändå:).

Puss och kram - tavelram


P.S E.M.D, Sarah Dawn Finer eller Alcazar ska vinna Mello tycker jag tralalaaaaaaa D.S

Kommentarer
Postat av: Mamma Inger

Populärt eller inte, Du kan ringa NÄR SOM HELST!

Jag finns där för dig!

Kram Mamma

2009-03-08 @ 01:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0