Lite småchockad

Här sitter man en helt vanlig söndag och slökollar TV.
Slår över till kanal 5 där en repris av det ÅH så pinsamma programmet "Den rätte för Rosing" går.
Döm om min förvåning och chock när jag inser att en av dessa uppenbart desperata grabbar som vill dejta Linda är en gammal ytlig bekant till mig.
Okej, det är verkligen ingen god vän som jag umgåtts mycket med, men bara tanken på att man en gång rört sig i samma kretsar är otroligt pinsamt.
Sen är han ju naturligtvis drygast och vidrigast av alla killarna i programmet, vilket inte gör det hela bättre!
Jag lovar er att han bara är med för att bli känd och få vara i TV - inget annat!!!!!
Jag säger då det ... vad folk gör konstiga saker för att få uppmärksamhet ...

Har haft en lugn och skön dag.
Vaknde och gick upp ca kvart i tolv, gled runt lite på Internet innan jag tog en morgonpromenad.
Slappade sedan hela dagen och gjorde egentligen ingenting, älskar sådana dagar:).
Kände dock lite senare när klockan närmade sig sex att jag behövde göra av med en del energi, så jag snörade helt enkelt på mig löparskorna och sprang en runda.
Det var så skönt väder, alldeles lagom kallt ute och frisk luft!
Igår sa de ju att de skulle snöa idag, men det har inte kommit en enda flinga här.
Det tycker jag är skönt, jag längtar efter våren nu ....

Om bara 15 minuter ska jag se "Parlamentet" - tjohoooo!!!!

I veckan får jag besked från båda jobben jag sökt.
Håll alla tummar och tår ni har:)!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0