Joggingtur och lista

Ni kommer inte att tro det!!!
Men jag, Lisa Björk, gav mig faktiskt ut på en joggingtur i förmiddags.
Höll på att dö efter typ tio minuter, men vaddå, jag gjorde det.
Ska se om jag orkar göra det imorgon också.
Då kanske jag t o m orkar springa hela vägen hem, och inte fuska genom att gå sista fem minuterna.
Annars har dagen mest bestått av rep inför morgondagens gig.
Ska bli riktigt, riktigt roligt:).

Lite info om mig för er som är intresserade:

Hur gammal är du om fem år? 29
Vem var den sista du träffade? Min lägenhetskompis E
Hur lång är du? 161 cm
Vilken är den senaste filmen du såg? Monster's Ball
Vem ringde du senast? Gröna Lund, det var lite strul med min ansökan som jag ville rätta till
Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Hej hej! Har det kommit någon post till mig i brevlådan, och isåfall när? Väntar på brev och ville bara kolla så att adressändringen fungerar. Kram", till H som hyr min lägenhet
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag skäms för det egentligen, men jag skickar mycket hellre ett sms än ringer, det är bekvämare
Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
När såg du senast din mamma? I söndags
Vilken ögonfärg har du? Det skiftar beroende på vad jag har för färg på kläderna mm, men de går i grönt, grått och blått
När vaknade du idag? Ungefär halv elva
Har du någon gång hittat en katt? Ja, under våra showrep på Pascha Bay i Turkiet, strök det runt en gravid katt, och när hon sedan födde sina ungar hittade vi dem i en buske
Vilken är din favoritplats? Alltså, jag säger säkert det här mest för att jag längtar dit just nu, men Pascha Bay är ett himla härligt ställe
Vilken plats föredrar du minst? Tandläkarstolen
Var tror du att du befinner dig om tio år? Stockholm eller London
Vad skrämde dig om natten som barn? Mardrömmar
Vem fick dig verkligen att skratta senast? Jag vet inte vem exakt, men det var någon gång under repetitionerna igår
Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, inte direkt, men jag har inga
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast med, särskilt under vinterhalvåret
Hur många kuddar har du i sängen? För tillfället en, men skulle nog behöva en till
Hur många landskap har du bott i? Två
Har du någon gång spytt på någon? Bara mig själv, tror jag
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Om vintern: skor, om sommaren: barfota
Är du social? Ja, det tycker jag nog att jag är
Vilken är din favoritglass? Daim-glass
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Ta med mig någon riktigt nära vän och dra till New York ett tag, sen vidare till London.
Tycker du om kinamat? Väldigt mycket
Tycker du om kaffe? Inte direkt
Vad dricker du till frukost? Hmmm ... oftast ingenting, lite mjölk i gröten kanske
Sover du på någon särskild sida? Nej, det vill jag inte påstå
Kan du spela poker? Ja, det kan jag väl, men inte särskilt bra
Tycker du om att mysa? Jaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Är du beroendemänniska? Nej, det tror jag inte
Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, det lilla Bea-livet:)
Vill du ha barn? Gud, vad jag hatar den frågan ... jag tror inte det, men man vet aldrig ...
Kan du några andra språk än svenska? Engelska, helt okej norska, lite franska och italienska
Har du någonsin åkt ambulans? Nej, sån otur har jag aldrig haft
Föredrar du havet eller poolen? Havet, även fast man blir äcklig av allt salt
Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, smycken och resor
Äger du dyrbara smycken? Väldigt få
Har du någon gång testat narkotika? Räknas alkohol?
Vem är den roligaste människan du känner? Åsa, helt underbar på alla sätt
Vad har du för ringsignal? Det är en fin liten melodi iallafall ...
Har du kvar klädesplagg från när du var liten? Inte mycket
Flirtar du mycket? Usch, jag är så dålig på det .... var mycket bättre förr:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0