Irriterad värre

Okej, jag vet - Internet är en himla bra grej.
Man behöver aldrig ringa obehagliga telefonsamtal längre, man behöver inte skicka in massa jobbiga brev manuellt och man behöver egentligen aldrig lyfta på arslet i onödan.
SKITBRA, jag håller verkligen med i vanliga fall!
Men när det inte fungerar då?
När personerna som fixar allt på Internet glömt viktiga saker?!

Okej, jag ska förklara min irritation mer omgående.
Jag har ju då tänkt att börja plugga franska i höst, ta upp mina gamla kunskaper så att säga.
Jag går in på studera.nu och ska fixa detta.
Klickar och klickar, får fram en lista över elva kurser som matchar min sökning.
Hittar det jag vill läsa och ska anmäla mig ... letar och letar i texten efter instruktioner.
Får gå tillbaka sjutton steg för att få svar på detta, och klickar då återigen fram mig igen till rätt ställe.
Man ska tydligen klicka på en ruta bredvid kursen där det ska stå "Lägg till" och sen lägga den i sin korg.
Lisa hittar sin korg.
Scrollar ner för att klicka på "Lägg till"-knappen ...
Det finns ingen "Lägg till" knapp bredvid min kurs.
Faktum är att av alla dessa elva kurser finns det bara en enda "Lägg till"-knapp och det är på den kurs som står överst.
JAG KAN VÄL FÖR F-N INTE "LÄGGA TILL" NÅGOT NÄR DET INTE FINNS NÅGON J-LA "LÄGGA TILL"-KNAPP!!!!!!!!!!
SUCK, vad trött jag blir!
Jag försöker ju vara duktig och visa vilja att ta upp gammal kunskap, så att inte de sju år (eller ja, fyra iallafall, de första tre brydde jag mig inte så mycket) jag lade ner på att plugga franska ska vara helt bortkastade!
AAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!

Så, tack för att jag fick skriva av mig lite:).

P.S Gjorde två webbutbildningar på Gröna Lunds hemsida idag
Jag var riktigt duktig tycker jag själv, fick massa rätt hela tiden:)!
Ser fram emot detta.
D.S


 <-- Såhär har jag lust att göra mot Internet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0