Fika i goda vänners lag

Har precis kommit hem från stan, träffade H och M på en fika.
Så roligt att få komma ut och vara lite social.
Ska på middag till M på fredag och med dem på fest på lördag!
Så det verkar ju som om jag t o m har något att göra i helgen - det gillar vi!

Fick förresten ett telefonsamtal förut idag, från ännu ett jobb jag sökt.
Ska på arbetsintervju imorgon:).
Nu ska det väl till något riktigt hemskt om jag inte ska få något av de tre jobben jag intervjuats för ...
Dags för kvällens TV-program, tror det blir lite repris av "Skavlan" och kanske lite "Sex & the City" innan dess.



Fina flickorna som tar hand om mig nu när jag är helt ensam i storstaden:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0